Boj s dezinformáciami?
„Nesúhlasím s tým, čo hovoríš, ale do poslednej kvapky krvi budem brániť tvoje právo povedať to.“
„Pravda je ovocie, ktoré sa musí trhať až ako celkom dozreté.“
— Voltaire
Boj s dezinformáciami je len iný, antivoltairovský, obsahovo preformátovaný názov pre vnucovanie iba jediného správneho názoru. Nemožno však logicky očakávať, že práve ten reklamovaný názor bude pravdivý. Politici ho chcú mať politicky korektný. Podnikatelia ekonomicky výhodný. A ako to už v reklame býva, nikdy nejde primárne o výhody pre konečného spotrebiteľa tovaru alebo služby. Plandemická doba to ukázala v plnej nahote. Kto vsadil na vieru a médiá, spravidla pohorel. A nie je sa čo čudovať. Médiá žijú z reklamy a viera patrí k náboženstvu. Pripomeňme si to nasledujúcim videom. Vynikajúci kompilát výrokov z plandemického obdobia. Možno by sa mohol niekto zdatný podujať urobiť rovnaké video zo slovenského prostredia.