Kovid je späť
Najprv text z Pravdy. Zasmejeme sa s čitateľom spoločne až trošku nižšie. Čítajte veľmi pozorne.

Zdroj TU.
Nimbus a stratus.
Kto nazval tieto varianty má zjavne rovnaký vzťah k meteorológii s vtipným a zároveň mrazivým zmyslom pre humor ako mali tí, ktorí “za Lipšica” mali vzťah k starozákonnej (predkresťanskej) mytológii a s rovnakým zmyslom pre humor tvorili názvy policajných akcií v černejšom spektre farieb.

Zdroj TU.
No a teraz si pripravte bránice.
Ak si dobre pamätáte, voči čomu mala chrániť vakcína, ktorej účinnosť postupne percentuálne klesala z Klempových 100? Degradovala v čase nie na základe zmeny obsahu vialiek, ale podľa úspešnosti vyvracania kritiky vo verejnom priestore.
Najprv chránila pred úmrtím. Potom chránila vás aj iných. Potom dokonca pred inými chorobami, bubákmi, liečila srdce aj hemoroidy. Ako v tom vtipe z Kameňákova. Filozofi z písmenkového denníka dokonca dokázali, že vakcína bráni pred názorovým príklonom k Rusku (nocebo efekt). A nakoniec? Z hospitalizácie na ARO to skončilo ako ochrana pred ťažkým priebehom. Mne ešte chýba ochrana pred príchodom zlých mimozemšťanov.
A pred čím chráni najnovší patok s prívlastkom “účinnejší”? Po novom už ani len nie pred ťažkým priebehom, ale pred nepríjemnými príznakmi.
Ale nezabudne sa pripomenúť, že ešte nemáme nakúpené. V kontexte, dakto čaká na províziu, dakto to kazí a treba stoj čo stoj kúpiť “čípky na teplotu” s “cukríkom na hrdlo” s názvom vakcína s tým rozdielom, že tieto sa vpravujú do tela iným spôsobom. Cukrík v ampulke odcení možno narkoman, ale bežný občan? Nuž, tam to dotiahla kreativita reklamy, aby udržala krok s náladou spotrebiteľa.
Viete pred čím teda chránia tieto nové? Pred sledovaním televízie a čítaním internetového braku. Táto reklama tak presýtila prostredie, až ľudia postupne precitli. Už ani volič SAS alebo PS negarantuje vnímavé spotrebiteľské prostredie a ani pán farár v meste nie je dobrým marketérom, lebo pápež nariadili.
Nie, peniaze nedokážu všetko a prepálenie témy v reklamnom priestore devalvuje aj auru produktu aj mediálny nosič informácie aj tvár reklamy. Obnažujú povahu vedy a devalvujú aj prácu tých, o ktorých sa nepíše a naozaj sa vo vede snažia.
Dobačované. Kto je aspoň trochu súdny, toto nezožerie. Teda aby som bol presný, nedá si vpraviť do tela.
Pokazím to redaktorovi Plameniakovi z denníka s písmenkom? V Rusku terorizovali občanov vakcínami a opatreniami viac a dlhšie, ako u nás. Doučiť a reprodukovať verejnosti. Či sa to do psychologickej mediálnej operácie nehodí? Ja viem, všetko musí byť čierne a biele. Inak nebude tá vojna, ktorú ste dostali za úlohu. Ja sa vám len divím. Tvárite sa, že máte zapálené srdcia pre dobrú vec a vy máte len srdcia zapálené. A ešte sa vám to páči…
